Termini i uslovi

KUPOVINA PROIZVODA

- Kupci koji jednokratno kupuju, nisu u obavezi da se registruju na sajt. Potrebno je samo da prilikom kupovine, da na stranici računa unesete potrebne podatke, koje koristimo kako bismo kupljeni proizvod dostavili kupcu. Potrebni podaci su ime, prezime, adresa, grad, mail i vaš broj telefona, radi mogućeg kontakta.

- Ukoliko postanete stalan kupac - odnosno proizvode na našem sajtu koristite za dalju distribuciju, preporučujemo da se registrujete. Time ćemo imati uvid u vaše kupovine i omogućiti vam bolje uslove, niže cene i razne popuste.

PRIJAVA ZA DOBIJANJE INFORMACIJA ( PRIJAVA NA NEWSLETTER LISTU )
- Prijavom na našu mail listu, stićete mogućnost da primate informacije o novim i zanimljivim artiklima putem mailova koje povremeno šaljemo našim klijentima.

REKLAMACIJE I POVRAĆAJ PROIZVODA
Prilikom dostave proizvoda, moguće su sledeće situacije:

1. Prilikom prijema proizvoda, primetili ste da je ambalaža oštećena  - U tom slučaju roba se mora proveriti na licu mesta zajedno sa kurirom brze pošte i ukoliko je roba oštećena, popunjava se Zapisnik o oštećenju koji potpisuju i kupac i kurir. U tom slučaju robu ne prihvatate. Napomena: ukoliko ste prhivatili robu sa oštećenom ambalažom, a kasnije utvrdite da je i roba oštećena - vaša reklamacija neće biti uvažena.

2. U slučaju da je proizvod neispravan - odnosno da ne radi kako treba, robu možete da vratite u roku od 8 dana, od dana prijema.

3. Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda u garantnom roku: Ukoliko dodje do funkcionalne neispravnosti proizvoda, a isti je u garantnom roku, možete ga vratiti. Prethodno nam se javite telefonom kako biste opisali neispravnost i dogovorili se daljem postupku. Napomena:: Na našim proizvodima ( baterijama za laptop, baterijskim paketima, olovno hermetičkim akumulatorima ) stavljaju se nalepnice sa ubeleženim datumom koje predstavljaju garanciju. Ukoliko su te nalepnice oštećene - odnosno ustanovimo da je neispravnost nastala zbog vašeg pokušaja otvaranja proizvoda ili nepravilne upotrebe,  reklamacija neće biti prihvaćena. Fizički oštećen proizvod ne podleže garanciji.

4. Proizvod koji ste kupili ne ispunjava vaša očekivanja - možete vratiti bilo koji proizvod u roku od 15 dana. Proizvod mora biti zapakovan u originalnoj ambalaži i bez oštećenja. Troškove vraćanja snosi kupac.

Ukoliko želite da reklamirate proizvod koji ste dobili, molimo vas da popunite obrazac na stranici: FORMULAR ZA REKLAMACIJE

POVRAĆAJ NOVČANIH SREDSTAVA

„U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Telit Power doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja.”